עגלת הקניות שלי
(
)
לקוחות יקרים
בהתאם להוראות חוק פסולת אלקטרונית אנחנו נפנה עבורכם במועד אספקת המוצר החדש שתרכשו באתר זה את המוצר הישן הדומה למוצר שאתם רוכשים, וזאת ללא כל תשלום (ובתנאי שלא מדובר במוצרים שעלולים ליצור סיכון בריאותי או בטיחותי).
מדיניות לטיפול ומחזור ציוד אלקטרוני
משתמש שבחר לרכוש מוצרי חשמל ואלקטרוני ממוצריה של ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ (להלן: "ברימאג") באמצעות האתר, זכאי, בהתאם להוראות החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמל ואלקטרוני ובסוללות, התשע”ב-2012, למסור במעמד אספקת המוצר שרכש באתר פסולת חשמלית ואלקטרונית הדומה למוצר אותו רכש, וזאת בהתאם להוראות מדיניות הטיפול ומחזור ציוד אלקטרוני שתוצג להלן.
- פסולת הציוד החשמלי והאלקטרוני הינה פסולת שמקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני דומה בסיווג ובאופן השימוש והיא בכמות או במשקל הדומים למוצר הנרכש על ידי המשתמש.
- בכפוף לאמור בסעיף 6 להלן, פינוי פסולת הציוד החשמלי והאלקטרוני יהא ללא כל תשלום או תמורה אחרת מצידו של המשתמש או מי מטעמו. ניתן לבקש את הפינוי במעמד האספקה ואין חובה לתאם מראש.
- ברימאג רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הטיפול והמחזור של הציוד האלקטרוני בכל הנוגע לאופן פינוי הפסולת החשמלית והאלקטרונית מהמשתמש והכל בכפוף להוראות חוק פסולת אלקטרונית ולנוהל הפינוי המופיע באתר של אקומיוניטי (המצורף בלינק להלן).
- יובהר בזאת כי הוראות מדיניות זאת, ובכלל זה חובתה של ברימאג לאסוף ולפנות פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני, מוגבלת לקניית מוצר מהמוצרים שבאתר באמצעות רכישה ישירה מן האתר בלבד, ולא יחולו בעת רכישה של אותו המוצר באמצעות אחד מן המשווקים המורשים – בין אם ברכישה מקוונת מאתר האינטרנט של המשווקים המורשים או באמצעות הגעה לאחד מסניפי המשווקים המורשים. במקרה של רכישה כאמור יש לפנות למשווק המורשה ממנו נרכש המוצר לצורך ביצוע הפינוי.
- לא תתאפשר מסירה של פסולת מזיקה שהטיפול בה עלול ליצור סיכון בריאותי או בטיחותי, והכל בהתאם להוראות חוק פסולת אלקטרונית.
במקרים הבאים, ובאישור הלקוח מראש, ניתן לדרוש מהלקוח תשלום או תמורה אחרת אשר ייקבע ויוסכם במעמד מכירת הציוד ("פינוי חריג"):
1) כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן. במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין, לא ייגבה תשלום בגין הפינוי;
2) כאשר הובלת המוצר החדש מתבצעת באמצעות מנוף, אזי לצורך פינוי הציוד הישן ע"י אותו המנוף, ניתן לגבות תשלום נוסף;
3) כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן, למשל במקרה של פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו.
4) עמו כן, לא יפונו חלקי מוצר נתיקים או מחוברים שאינם נמצאים בציוד הישן במועד הפינוי ואינם חלק ממוצר חדש דומה. לדוגמא: מקרר יפונה כאשר דלת המקרר מורכבת עליו. במידה והדלת אינה מורכבת על המקרר, פינוי גוף מקרר ודלת נפרדים ייחשבו כפינוי חריג כמשמעותו בסעיף זה. מקרר ללא דלת לא יפונה כלל. בנוסף, מגש תנור אפייה יפונה רק כאשר הוא בתוך התנור הישן."
- הוראות מדיניות זו יחולו בכפוף לנוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח, הנמצא באתר של אקומיוניטי: https://ecommunity-erp.co.il/wp-content/uploads/2020/10/removal-electronic-waste-procedure.pdf