מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

שאלות נפוצות

יש שאלות? קבצנו עבורכם את השאלות שנשאלות באופן התדיר ביותר:
מי אנחנו?
ברימאג היא היבואנית הרשמית של היצרניות הגדולות והמובילות בעולם: LG, Kenwood, Braun, DeLonghi, Babyliss, Laurastar.
איפה ניתן לקנות את המוצרים שאנחנו מייבאים?
ברימאג עובדת עם מרבית רשתות השיווק הגדולות בישראל: טרקלין חשמל, מחסני חשמל, א.ל.מ, אבי סופר, שקם אלקטריק. כך שניתן לראות את מוצרינו בסניפי הרשתות. כמו כן, אנחנו עובדים עם סוחרים רבים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת כגון: קבוצת Ten, זיקאור ואלקטרו קובי. בנוסף, מוצרינו נמכרים באתרי הסחר הגדולים והאמינים בישראל: KSP, לאסט פרייס ואולסייל
מי נותן שירות למוצרים שלכם?
ברימאג היא היבואנית הבלעדית בישראל המחזיקה זרוע שירות in-house - חברת "ברימאג שירות", חברות השירות המובילה בישראל בתחומה, מספקת את שירותי התיקונים והטכנאות ללקוחות ברימאג.
האם די בהצגת מדברת אחריות על מנת לזכות במתן האחריות?
מובהר ללקוחות ברימאג כי בנוגע למוצרי חשמל שמחירם לצרכן עולה על 150 ₪, החייבים במתן מדבקת אחריות, די בהצגת מדבקת אחריות מקורית של ברימאג (שפרטיה מלאים), על מנת לזכות במתן האחריות ללא צורך בהצגת כל מסמך אחר.
מהו טווח זמן ההמתנה להגעת הטכנאי?
הגעת הטכנאי תהא בטווח שלא יעלה על שעתיים או טווח המתנה ארוך יותר במידה שניתנת התראה טלפונית קודם להגעת הטכנאי לבית הלקוח. הלקוח רשאי לסרב לאפשרות של ההתראה הטלפונית.
הזמנתי מוצר שלכם ואני מחכה לאספקה. מה עושים?
ראשית, מבררים מול החנות אם ברימאג מספקת את המוצר או שמא החנות שממנה נרכש המוצר. במקרה שברימאג מספקת את המוצר, תקבלו SMS שהזמנתכם נקלטה במערכת וניצור איתכם קשר בהקדם לתיאום אספקה. בכל אופן, תמיד ניתן להשאיר הודעה בצור קשר באתר.
אני רוצה להזמין מדריך לחיבור והדרכת מוצר. איך מתקדמים?
לתיאום הדרכות והזמנות טכנאי ניתן להתקשר למוקד של ברימאג שירות במספר 8404* ונציגנו ישמחו להיות לכם לעזר. אם אתם מעדיפים שאנחנו נתקשר אליכם, ניתן להשאיר הודעה בצור קשר באתר ואנחנו נדאג להתקשר אליכם ולתאם בזמן המתאים עבורכם.
התקלקל לי המוצר. איך מתקנים?
כאשר מוצר גדול מתקלל (כגון מקרר או תנור), יש להתקשר למוקד ולהזמין טכנאי או להשאיר הודעה בצור קשר. כאשר מוצר קטן מתקלקל: יש לקחת את המוצר לנקודת השירות הקרובה לביתכם לבדיקה ושם נבדוק את המוצר אם ניתן לתקנו במקום, או שמא יש לשלוח אותו למעבדה.
רכשתי מוצר שלכם ואני רוצה לשדרג לדגם אחר?
יש לפנות למקום ממנו רכשת את המוצר, ולדאוג שישנו את הזמנתך כפי רצונך. אם המוצר נרכש מאיתנו ישירות, יש לעדכן אותנו בצור קשר עם כל הפרטים, ואנחנו נדאג ליצור עמכם קשר לשינוי ההזמנה.
סגור
Loading
Go back to %1