Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד
אחריות

אחריות יצרן על המוצרים

על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה שערך והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה.

במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.

במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.

תעודת אחריות כללית

שואבי אבק LG - תעודת אחריות מורחבת

מכונות כביסה LG  - תעודת אחריות מורחבת

מיקרוגלים LG - תעודת אחריות מורחבת

מיקרוגלים DeLonghi - תעודת אחריות מורחבת

מכונות קפה DeLonghi - תעודת אחריות מורחבת

רדיאטורים DeLonghi - תעודת אחריות מורחבת

3 שנים Cuisinart - תעודת אחריות מורחבת

5 שנים Cuisinart - תעודת אחריות מורחבת

מסכים Panasonic - תעודת אחריות מורחבת

טלפונים Panasonic - תעודת אחריות מורחבת

מוצרי BRAUN - תעודת אחריות מורחבת

מיקסרים Kenwood - תעודת אחריות מורחבת

מוצרי BaByliss - תעודת אחריות מורחבת

סגור
Loading
Go back to %1