עגלת הקניות שלי
(
)
תמיכה טכנית מוצרים גדולים
מקררים
נזילת מים מתחת למקרר
יש לוודא כי אין נזילות מהצינור או מהברז מים של אייס מיקר
קרח בתא הקפאה
לוודא שהדלתות אטומות וסגורות היטב
האם אוחסן מזון חם ולא מכוסה (גורם להצטברות קרח)
האם תא ההקפאה נפתח תכופות (מחזור אוויר נכנס ויוצא גורם להצטברות קרח)
האם אוחסן מזון חם ולא מכוסה (גורם להצטברות קרח)
האם תא ההקפאה נפתח תכופות (מחזור אוויר נכנס ויוצא גורם להצטברות קרח)
לא מקרר בתא מזון
יש לוודא שמפסקי שבת לא מופעלים
לבצע כיוון טמפרטורה בתא מזון 4 מעלות
האם הדלת לא הייתה סגורה
האם הוכנסו כמויות גדולות של מזון חם
לבצע כיוון טמפרטורה בתא מזון 4 מעלות
האם הדלת לא הייתה סגורה
האם הוכנסו כמויות גדולות של מזון חם
מקפיא מוצרים בתא מזון
יש לוודא טמפרטורה נמוכה מעבר ל-4 מעלות בתא המזון
האם הוכנסו מוצרים עמוק במדפי המקרר
האם הוכנסו מוצרים במיכל סגור/מכוסה
האם הוכנסו מוצרים עמוק במדפי המקרר
האם הוכנסו מוצרים במיכל סגור/מכוסה
רעש מהמאוורר במקרר
יש לוודא שלא נשארה דלת פתוחה
יש לנתק את המקרר לכשעתיים (לצורך הפשרה,ניקיון וייבוש)
יש לנתק את המקרר לכשעתיים (לצורך הפשרה,ניקיון וייבוש)
לא מקרר כלל (תא מזון תא הקפאה):
יש לוודא כיוון טמפרטורות בצג המקרר (18-תא הקפאה) (4 תא המזון)
מדיח
מים לא יוצאים במדיח
לוודא שצינור הניקוז לא מכופף/לא תקין
במידה והחיבור מתחת לכיור, יש לבדוק שאין פקק או סתימה בחיבור
לבדוק שהפילטר בחלל המדיח נקי
לבצע אתחול ולוודא אם המים יצאו (לחיצה ארוכה של לחצן, הפעלה ל-3 שניות)
במידה והחיבור מתחת לכיור, יש לבדוק שאין פקק או סתימה בחיבור
לבדוק שהפילטר בחלל המדיח נקי
לבצע אתחול ולוודא אם המים יצאו (לחיצה ארוכה של לחצן, הפעלה ל-3 שניות)
מדיח לא מנקה(כלים יוצאים מלוכלך)
יש לוודא שהפילטר הנמצא בתחתית המדיח לא סתום (פעולת תחזוקה שמצריכה ניקוי כול חצי שנה על ידי נוזל חידוש או מלח לימון)
יש לוודא כי הממטרות נקיות מלכלוך ויש מהן זרימת מים
יש לוודא כי הממטרות נקיות מלכלוך ויש מהן זרימת מים
מייבש
מייבש ללא הפסקה
יש לוודא שהפילטר נקי
יש לוודא שהכביסה סחוטה היטב
במידה וברשותך מייבש עם קונדנסור יש לוודא שמגירת המים ריקה.
יש לוודא שהכביסה סחוטה היטב
במידה וברשותך מייבש עם קונדנסור יש לוודא שמגירת המים ריקה.
מכונת כביסה
כביסה לא נקייה/ כתמים על כביסה
לוודא שלא שמו עודף מרכך , (לבדוק בתא סבוניה שלא עובר את הקו הMAX- )
לוודא שבוצעה הפרדת כבסים
לוודא שבגד שכובס לא מוריד צבעים
לוודא שבוצעה הפרדת כבסים
לוודא שבגד שכובס לא מוריד צבעים
מכונת כביסה מרעישה/רועדת
עומס כביסה
לוודא שהמכונה מיוצבת (במידה ולא לבצע כיוון רגליות- 2 רגליות מתחת למכונה,
יש לפעול לפי סיבוב השעון- ימינה לפתוח,שמאלה-לסגור)
לוודא שהמכונה מיוצבת (במידה ולא לבצע כיוון רגליות- 2 רגליות מתחת למכונה,
יש לפעול לפי סיבוב השעון- ימינה לפתוח,שמאלה-לסגור)
זמן כביסה ארוך
לוודא שהוכנסה כמות כביסה סבירה
לבדוק לחץ מים נמוך
לוודא שלא הופעלה תכנית כותנה או אופציה E (מאריכת זמן כביסה)
לבדוק לחץ מים נמוך
לוודא שלא הופעלה תכנית כותנה או אופציה E (מאריכת זמן כביסה)
מים לא יוצאים במכונה כביסה
לוודא שנבחרה תכנית סחיטה ולא ביטול סחיטה
צינור הורקת המים לא מכופף/סתום
לוודא שהפילטר נקי (מיקום:למטה צד ימין,יש להוציא את הפקק ולנקות את הלכלוך/ או לבדוק בפנים אם קיים גורם זר (כסף)
לוודא שאין העמסת יתר של כביסה
צינור הורקת המים לא מכופף/סתום
לוודא שהפילטר נקי (מיקום:למטה צד ימין,יש להוציא את הפקק ולנקות את הלכלוך/ או לבדוק בפנים אם קיים גורם זר (כסף)
לוודא שאין העמסת יתר של כביסה
מים לא נכנסים למכונת כביסה
לוודא ברז מים פתוח
להמתין (עד 8 דק') מתבצעת שקילה (בזמן הפעלה)
לבדוק אם הדלת סגורה היטב
להמתין (עד 8 דק') מתבצעת שקילה (בזמן הפעלה)
לבדוק אם הדלת סגורה היטב
לא פועל/נעצרה מכונת כביסה
לבדוק חיבור לחשמל
לוודא ברז מים פתוח
לוודא דלת מכונה סגורה היטב
להפעיל מחדש
לוודא ברז מים פתוח
לוודא דלת מכונה סגורה היטב
להפעיל מחדש
תוף לא מסתובב
יש לוודא שהמכונה הופעלה
יש לבדוק שדלת המכונה סגורה היטב
במידה והתוף מסתובב קשה, יש לפתוח את הדלת ולוודא ידנית שהתוף מסתובב
יש לבדוק שדלת המכונה סגורה היטב
במידה והתוף מסתובב קשה, יש לפתוח את הדלת ולוודא ידנית שהתוף מסתובב
בעיית סחיטה
יש לוודא שלא נבחרה תכנית ביטול סחיטה
יש לוודא שהפילטר נקי
יש לוודא שהפילטר נקי
תמיכה טכנית עולם המים
הצג אינו דולק
וודאו חיבור המכשיר לחשמל
וודאו שיש חשמל בשקעים אחרים בבית
יש לבצע בדיקת תקינות נתק ע"י חיבור של מכשיר אחר
וודאו שיש חשמל בשקעים אחרים בבית
יש לבצע בדיקת תקינות נתק ע"י חיבור של מכשיר אחר
אין יציאת מים כלל
וודאו חיבור לברז אספקת המים
וודא שיש מים בברזים אחרים בבית
ייתכן והסנן אינו מחובר כהלכה (הוציאו את כל אחד משני הסננים וחברו אותם שוב)
יש לנתק מהחשמל,המתין חצי דקה וחבר שוב לחשמל
ייתכן והבר מים בחיסכון אנרגיה ולכן יש ללחוץ על מזיגת מים חמים לחיצה ארוכה עד ההופעה על "סיום חימום"
וודא שיש מים בברזים אחרים בבית
ייתכן והסנן אינו מחובר כהלכה (הוציאו את כל אחד משני הסננים וחברו אותם שוב)
יש לנתק מהחשמל,המתין חצי דקה וחבר שוב לחשמל
ייתכן והבר מים בחיסכון אנרגיה ולכן יש ללחוץ על מזיגת מים חמים לחיצה ארוכה עד ההופעה על "סיום חימום"
אין יציאת מים חמים
ייתכן והגנת ילדים מופעלת (ניתן לשחרר ע"י סימן עצור)
הודעה על תקלה במערכת UV
יש לבצע איפוס הגדרות יצרן, למזוג 2 כוסות מים קרים.
הוציאו את הנורה וחברו אותה שוב.
הוציאו את הנורה וחברו אותה שוב.
זרם מים בלתי פוסק מפיית המכשיר
לחצו כל לחצן להפסקה, במידה ולא מפסיק יש לבצע איפוס הגדרות יצרן (פעולה קיימת בהגדרות המכשיר)
לחץ מים נמוך
בדקו אם יש בעיית לחץ מים בבניין/בבית
החליפו סנן (במידה וחלף חצי שנה מיום החלפה)
החליפו סנן (במידה וחלף חצי שנה מיום החלפה)
נזילת מים בסנן דירתי: תחילה יש לוודא שהנזילה הקיימת מהסנן ולא מהצינור, במידה ומהצינור אינו שייך לסנן ויש להזמין אינסטלטור
יש לוודא שהמכונה הופעלה
יש לבדוק שדלת המכונה סגורה היטב
במידה והתוף מסתובב קשה, יש לפתוח את הדלת ולוודא ידנית שהתוף מסתובב
יש לבדוק שדלת המכונה סגורה היטב
במידה והתוף מסתובב קשה, יש לפתוח את הדלת ולוודא ידנית שהתוף מסתובב
קפה
נתקע באמצע תהליך ניקוי אבנית
1. יש להבהיר, שתהליך ניקוי האבנית עורך עד כ-45 דקות, תלוי בדגם. ישנן הפסקות ארוכות של הוצאת מים בתהליך ניקוי האבנית.
2. במידה ותהליך ניקוי האבנית השתבש מסיבה מסוימת, יש להתחיל מחדש.
3. לאחר השלב הראשון עם נוזל האבנית, יש לשטוף עם עוד שני מיכלי מים נקיים, עד לקו המקסימום .
4. תהליך ניקוי אבנית נעשה ללא פילטר
5. את הפילטר להחזיר אך ורק בסוף תהליך ניקוי האבנית כאשר המכשיר מוכן לשימוש
6. חשוב לוודא שכאשר מוציאים את הפילטר ממיכל המים, יש להעמיד את הפילטר הפוך על הפקק הכחול או טבול בתוך כוס מים, על מנת שלא יצאו ממנו מים.
7. במידה ולא יוצאים מים מפיאת החלב יש לפנות למוקד
אינפיוזר תקוע
1. על מנת להוציא את האינפיוזר, חייבים לחבר את המכשיר לחשמל, להדליק את המכשיר להמתין עד לסיום הוצאת המים ולכבות את המכשיר. אחת לשבוע חייב לשטוף אינפיוזר במים
2. לבדוק עם הלקוח, שאת פולי הקפה הוא שם במקום הנכון ולא בתא הקטן, שמיועד לאבקת קפה טחון. במידה והלקוח שם בתא הקטן המיועד לאבקת קפה טחון פולי קפה, נגרם נזק למכשיר!!!
3. אם נדלקת נורת אזהרה בצורת משולש עם סימן קריאה בפנים, איך כשמדליקים את המכשיר, וללא חיווי נוסף, יש תקלה במכשיר. צריך לשלוח טכנאי.
לא מקציף חלב
1. כדי להקציף חלב במכשירים עם פיית הקצפה:
א. לוחצים על כפתור הקיטור. בחלק מהמכשירים הלד הלבן של הקיטור יהבהב, ובמכשירים אחרים תהבהב נורה אדומה של חום.
ב. ממתינים עד שהלד לבן או הנורה של החום יפסיקו להבהב, ורק אז פותחים את ברז הקיטור.
2. עם הקיטור חלש, יש לבצע ניקוי אבנית
3. בדגמים עם מיכל חלב, יש לפרק את חלקי המיכל חלב המתפרקים, ולטבול בקערת מים חמים עם סבון כלים ל-20 דקות. לפעמים יש לחזור על הפעולה.
4. בדגמים 9355-9155-9555, לפעמים פיית ההקצפה נסתמת מחלב קרוש. צריך להשתמש בסיכה שמגיעה עם המכונה על מנת לשחרר את הסתימה
5. רוב בעיות ההקצפה מסתדרות לאחר ניקוי אבנית או ניקוי מיכל החלב
לא טוחן קפה
1. לוודא שהמכשיר לא נמצא במצב כפית, המיועד לאבקת קפה שחור.
2. כשלקוח שולח סרטון ובו נשמע רעש של נקישות חזקות בזמן הטחינה, זה סימן שנכנס גוף קשיח למטחנה, צריך לשלוח טכנאי.
לא יוצא קפה
1. רמת הטחינה דקה מאוד. יש לסובב את בורר רמת הטחינה למספרים הגבוהים יותר אם הבורר על מספר אחד להעביר לשלוש לבצע כמה כוסות קפה ואם עדיין המצב לא השתנה לעלות לארבע חמש וכן הלאה
2. את כפתור רמת הטחינה יש לסובב אך ורק, כשהמטחנה טוחנת.
3. לשאול את הלקוח אם יוצאים מים בהדלקה הראשונה.
א. אם כן: הבעיה ברמת הטחינה
לשנות לכיוון המספרים הגבוהים
ב. אם לא: לבקש מהלקוח להוציא את
הפילטר שבמיכל המים במידה ויש
ולהפעיל שוב את המכשיר
ג. לנסות להוציא מים בעזרת ברז
הקיטור על ידי פתיחת הברז שמאלה
קפה דליל
1. לשנות את רמת הטחינה אך ורק תוך כדי שהמטחנה טוחנת למספרים הנמוכים לכיוון מספר אחד
נורת אזהרה נדלקת
בסוף כל חוברת הדרכה שמצורפת למכשיר יש נוריות אזהרה ופתרון תקלות
| שאלות ותשובות | customer service links (12)
קרא עוד
| שאלות ותשובות | customer service links (12)

שאלות ותשובות
| החלפות והחזרות | customer service links (12)
קרא עוד
| החלפות והחזרות | customer service links (12)

החלפות והחזרות